jung il woo Kongsi Bahawa Masih Kawan Dengan Sandra Park 2ne1


jung il woo kongsi bahawa masih kawan  dengan Sandra Park 2ne1

Pelakon Jung Il Woo shares bahawa dia masih kawan dengan Sandra Park dari 2ne1. Pada episod terkini laporan Hiburan MBC Seksyen TV, pelakon daripada"The Moon that that embraces the sun"  berkongsi cerita tentang bagaimana dia datang untuk tahu Dara dari 2ne1.

Beliau berkongsi, "saya tahu Sandra dari Pulangan daripada Iljimae, baru-baru ini dia texted saya berkata bahawa dia menonton drama saya dan bahawa dia menikmati menontonnya dan saya menjawab berkata terima kasih dan menawarkan beliau untuk mempunyai 1 makan dengan saya pada masa akan datang jika dia adalah percuma" .

Juga, Beliau berkongsi bahawa dia adalah seorang peminat Eunjung dari T-ara danbahawa dia suka "Lovey Dovey" banyak dan memberi mesej video untuk Eunjung.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini
Satu Comment Pun Kira Ok Sudah (^_*)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...