Cerita 3 Orang Lelaki Dan Aku

Assalamualaikum...

Dan Selamat Malam.....
Korang apa cerita malam2 nie...mesti korang tgh online fb & twitter kan..
alleeee aku tahu...kan..kan...
mengaku cepat.....klo tak...
aku tak nak senyum...#


hehehe uiiittt...tersenyum plak aku nie..tadi tak nak senyum..
tapi tak pah lah aku nak senyum juga...

sbb cerita nie pasal aku dengan 3 orang lelaki nie..
lawak..cikit...lah klo di ikutkan aku..
tak tahu lah klo korang ckp tak lawak
sbb aku yg rasa lorh..
hahahaha #

macam nie aku tadi petang aku pergi ke Pejabat Pos..
mesti korang tertanya2 kan buat apa aku  pergi Pejabat Pos..
aku pergi sana sbb aku ambil Kartu Kad Kredit ku sampai..
jadi aku pergi lah petang tadi..
tapi time pergi 2..Pejabat Pos ya nak tutup sdh..
mahu tak mahu..pekerja Pos 2 sruh lah aku ambil
barang 2 dekat belakang..tempat 2 terlarang bagi orang luar jadi
aku nie orng luar lah..kan..
hehehe#

Aku pun pergi lah dekat belakng nie..
tapi masa 2..semua orang buat keja masing2
pasal dah nak pulang kan udah..
jadi dorang sruh lah aku tgguh sekajap..
dupp...dupp....

Kisah ya mcm nie...
.......
.....................................

Datang lah 2 orang nie...

Lelaki 1 : Hye cewek buat apa ko d c nie..
Aku : Ambil barang (dlm hati tak kan dtg jln2 jah ady0oii...)

Lelaki 1 : Cewek boleh aku tanya kah ko nie
Aku : yup..apa??

Lelaki 1 : ko orang Arab kah?
Aku : Bukan ....aku...orang....
(belum sempat aku ckp..lelaki 2 nie menyampuk)

Lelaki 2 : kalo ko bukan Orang Arab mesti ko ni orang China kan dek...
Aku : Bukan lah 0oii...
(dlm hati aku nie..2 lah menyampuk lagi..aku tadi nak ckp ko menyibuk)
aku sebnarnya orng....

* Tiba2 dtg lah plak Lelaki 3 nie...

Lelaki 3 : Aahh aku tahu ko ni orang apa...betul nie aku jawab..
kawan ku nie tak pandai tgok orng betul lah..(gelakkk lagi dia)
Aku : Orang apa lah kunukk..klo ko pandai jawab...
Lelaki 3 : Tgok dari rupa mu nie putih..mesti ko nie orang filipina (Filipino)
betul kan...
Aku : Eya..memang....aku...
Lelaki 3: Kan betul..aku jawab tgok aku kan pandai bukan mcm kamu..

Lelaki 1 : 0o Orang Filipina rupaNya...

Lelaki 2 : Eya lah..Ingat kan China..tapi ko ni mcm China betul2 bah.
rupa-rupaNya ko nie orng Filipina...errmmm

Aku : Dah habis ckp kah...sekarng aku ckp ya..
sebnarNya aku bukan orng Filipina lah...

Lelaki 1 : JADI??

Lelaki 2 : JADI APA??

Lelaki 3 : Tapi ko ckp tadi eya...tapi sekrng bukan lagi..Jadi ko ni Orang APA JUGA??

Aku : Mcm mna juga aku nak ckp..sbb korang balik2 p0tong ckp ku..
asal aku nak ckp korang menyampuk...adyo0iii...
dalam hati ku (bengap betul lah orng nie)
Aku Bangsa Bugis lorh...

Lelaki 2 : Tapi knpa ko putih mcm China comel...mesti ko nie ada campuran keturanan kan..
bukan semua bugis kan...
Aku : yup...Campur2..mcm nasi campur hehehe..
sbnarnya bapa ku keturunan Bugis Bone..and then mama ku Belanda Mix Bugis..
e2 pasal aku putih kot hehehe...

Lelaki 1 ,Lelaki 2 dan Lelaki 3 :
0o pat0ot lah Comel...dan Putih..
rupa-rupaNya keturunanNya MIX mcm nasi campur bah hahaha...
Aku : Eya lorh....tgok orng lah hahah..
barang ku dah dtg 2..bbye...
Lelaki 1,Lelaki 2 dan Lelaki 3 :
 Kirim salam ya..klo ada number fon boleh juga bagi..
hahaha..

Aku : Tak ada hp ku..kesian kan...(Kena tipu udah ko hahaha)
cauuuu....

Mcm 2 lah cetaNya Lelaki 1,Lelaki 2 dan Lelaki 3...dan Aku...

Mesti korang jeles kan...sbb lelaki2 tadi 2 ckp aku comel and putih hahaha
tak pah korang pun comel juga sama putih...
ok lah ceta ku dah habis pun...
kata2 terkhir...sebelom korang tidow..

Jangan lupa ambil air huduq and baca ayat al-quran seblum tidow ok

ASSALAMUALAIKUM......

.........................................................................
........................................









No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini
Satu Comment Pun Kira Ok Sudah (^_*)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...